Nu är de bokat

Jag och Petter ska gå på Avator 3D på fredag. Den ska vara hur bra som helst. Skulle ha gjort de i några veckor nu men de har varit fullbokat varenda gång. Så igår skulle jag gå in å boka men då hade de inte släppt biljetterna än men så gick jag in i morse och då var de inte många platser kvar. Den har ändå haft premiär från mitten av dec. Men alla städer har ju inte 3D. Ska bli spännande:)

När jag hade pratat klart med Petter i telefon om att jag har beställt. Kom W fram till mig och gör en sån jävla kastspya. Jag springer in med honom på toa då kommer en till, så hela lillkillen blev full. Stackarn. Han blev så rädd... Så jag har torkat spyor nu jag....

Typiskt Sverige igår tycker jag. De var ju så bra och sen tappar.... tråkigt.... att de ska förlora när de bara är några minuter kvar. Sverige hade ju haft övertag hela matchen.

Nu ska jag försöka att få i W lite mat... han är väl alldeles tom i magen stackarn.....tur att han är hemma med mig idag...



Kommentarer
Carolina

Typiskt Sverige. Dom börjar alltid bra men vänder alltid i sista halvlek. Dåligt som fan

2010-01-20 @ 12:03:48
URL: http://bluppan.blogg.se/
Carolina

Ja, precis. Och dom är supergoda. Känns som att äta godis till middag faktiskt. :)

Nä, de har jag inte hört talas om. De kan ju inte magen må bra av?! haha

2010-01-20 @ 17:00:01
URL: http://bluppan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0