Rolig kväll med mycket skratt

Hade en jätte rolig kväll igår. Vi åt mat och Emma och jag sjöng ABBA singstar. Måste ju inviga det:) Bror och Petter vågade inte sjunga nyktra. :(. Sen spelade vi Buzz och vidare till "helt hysteriskt" Jag har inte skrattat så mycket på jätte länge. Fick Ont i skrattmusklerna. När jag tänker på när Bror drar upp överläppen och säger : "Det går lika bra med selleri" Kan jag inte låta bli att skratta!!!!!

Läste lite när jag gick och la mig. Ska strax läsa ut boken:) Undra vad som händer idag?  Ska upp till mamma och pappa en sväng iaf och kollla huset. Sen blir de nog bara lugnt.


Inte så roligt inlägg men jag återkommer...


Kommentarer
Carolina

Nä, i mailfältet i denna kommentaren. Titta där det annars brukar stå min mailadress uppetill :)

2010-01-10 @ 13:51:39
URL: http://bluppan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0