Sjukling

Igår så var jag ner med W så han fick ta sin andra spruta. Så fort han såg Läkarstationen så började han skrika. De tog säkert 10 minuter innan jag ens fick han att sitta i mitt knä med våld...fick inte ta av honom tröjan så tillslut fick jag dra ner byxorna på honom så de kunde ta i låret. Jag var helt slut efteråt. Han kämpade och jag kämpade, jag var helt slut efteråt. Puhhh... men han fick sin spruta tillsist. Stackarn... gillar inte att hålla fast honom. :( Så vi åkte ner till konsum så fick han godis:) Då blev de lite bättre iaf.
Så i natt har han haft hög feber, han var så varm stackarn... så idag är vi hemma från dagis. Han är fortfarande lite varm.... Han ska vara se videoinspelningen från i julas och förra julen. Kul med videokamera:)

Nu ska vi nog gå och lägga oss i sängen och mysa... W ska få se mamma mu så blir han glad, hoppas han somnar en sväng.
Saknar er borta i Thailand. Men ni kommer snart hem så vi får kramas och höra om er underbara resa. Är oxå jätte sugen på att åka igen. Bror och Emma åker till Egypten om några dagar... Vill oxå.... sola och bada:)

Ha en underbar dag allesammans. Synd att man inte kan lägga ut videoklipp här :(
Kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0