Som jag tror dagen kommer se ut...

Ni som ville ha lösenord till mitt inlägg har jag nu skickat till er på eran mail:)

Snart ska vi äta frukost och gå ut och åka lite snowracer. Det är ju inte så kallt idag bara -4. Synd att inte pappa var hemma så vi kunde åka scoter. De är tråkigt, men nästa söndag kanske vi kan göra de, hoppas:) Annars idag blir de nog inte så mycket gjort.... förrutom att jag har tvingat Petter att rensa skåpen med mig. Ta ut allt vi inte anväder, tar ju sån plats. Ibland får man trycka in sakerna:) Sen ramlar hälften ut när man väl ska ha nått... alltid lika kul hehe. Annars blir de nog mys kväll tror jag. Tittar på någon bra film. Let´s dance kan jag hoppa över, tycker de är sååå tråkigt.....

Vad ska ni göra ikväll?

Återkommer med lite bilder senare....


Kommentarer
Carolina

Ja, fy fan. Det var bland det äckligaste jag sett.



Rensade också skåpen i förra veckan. Var rädd att glasburkarna skulle trilla ut. Inge roligt. haha



Nytt lösen?! Det vill jag också ha så jag kan kika. :)

2010-01-15 @ 22:26:26
URL: http://bluppan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0