Torsdag...

Hade bjudit över Bror på mat igår eftersom Petter jobbade över och inte kom hem förrän närmare åtta igår. Så vi åt hamburgare med pommes. Var gott som vanligt... Är kräsen på hamburgare men Scans är bäst typ ända jag kan äta. (Svart påse)

Vaknade i morse vid åtta med en trevligt samtal från mammsen. De verkar ha de bra men börjar längta hem nu och vi längtar efter dom. Men på lördag får vi träffas igen. Få se vad roliga saker de har med sig hem :) De kommer väl vara jätte bruna och fina när de kommer hem. SKa upp idag och skotta hos dom, ahr kommit 10 cm snö nu i dagarna.

Ska bli kul att gå på bio i morgon, var jätte längesen jag var det. Få se om vi ska gå och äta innan. Kan kasnke bli så, då blir de dragon palace. Gott gott. Deras vårrullar:) Petter och jag behöver en kväll för oss själva. Inte många sånna som vi har haft sen W föddes... så de är dax nu....:) Bror och Emma ska vara barnvakter:)

måndag är de lön, skönt de.... då blir de åka och stooorhandla för i vårat kylskåp och i frysen EKAR det verkligen nu..... Hatar att åka ner och småhandla för varje dag.

Nu ska jag och W äta frukost sen leka sen ska vi åka ner och handla....



Kommentarer
aleeekz - tävling pågår.

haft en bra morgon? :)



har två tävlingar på bloggen som du kanske skulle gilla :).



ha det så bra :) <3

2010-01-21 @ 10:27:45
URL: http://voffsen.blogg.se/
Carolina

Hahaha.. näää, fy. Man hade väl fisit varannan minut om man hade gått på en sån diet. Inte roligt. haha..

Ja, jag blir absolut mätt av en sån. I början, innan jag vande mig vid såna (äter de lite då och då) så blev jag hungrig igen med en gång, men jag har vant mig nu och klarar mig jättelänge. :)



Våra hamburgerfarvoriter var också scan innan men så har ica sina egna och dom är SUPER. Är typ gröna påsar. Smakar riktigt kött. :)



Finns inget tråkigare än att småhandla. Blä

2010-01-21 @ 14:56:43
URL: http://bluppan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0