Utgång...

Ska gå ut nästa lörd... men nu är stoora frågan... vad ska man ha på sig? Inne å kikar lite på gina... de har så dåligt utbud nu med linnen. Vill ah ett "partylinne" Sen hittade jag ett par snygga jeans... och då blir frågan, ska jag beställa i strl 27 eller 28? Har juh 27 på ett par och 28 på andra jeans... som nästan börjar bli för stora. Men de är ju så stor skillnad från jeans till jeans. Gina har väldigt konstiga strlekar. Köpte en tröja i xs.. den är  för stor och vissa xs är för små. De kommer väl bli de gammla vanliga tillslut, men eftersom jag inte går ut så ofta spelar de inte så stor roll. Men ska ha lösnaglar och lösögonfransar iaf:) Ska ge mig på de.... Therese får hjälpa mig.... hon kan sånt som jobbar på kicks:) Kommer bli skit snyggt. Men måste köpa ny mascara... en mascara tar slut efter 1-2 mån för mig, jag målar på mig så mycket... men de är snyggt när man ska ut:)
____________________

Nu har jag beställt ett par svarta jeans...var inne i kvalet om jag skulle ha rosa elelr vita men de får vänta tills sommarn:) istrl 36. Jag hoppas verkligen att jag kan ha dem nu! Tog snabb leverans.. så på tisdag ska jag ha dem:)


Kommentarer
Carolina

Använder också mascara flitigt. Hatar när ögonfransarna är för tunnar. ;)



Jo, rosa och vita byxor är snyggast på våren/sommaren! :)



Tack så mycket! Jo, det har nog varit ett par stycken där idag för dom ska ta in 12 stycken denna omgången och 12 i början av mars. :)

2010-01-29 @ 21:47:03
URL: http://bluppan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0