Då har man börjat jobba igen.

Första jobbardagen. Känns skönt att komma igång igen, även fast de bara är några veckor. Röra lite på kroppen. Wilmer får gå på dagiset i gåvan och han verkar tycka att de är jätte kul. I morse när han vaknade och jag sa att han skule till dagis sa han : JA nya dagiset i morgongåva. Han var så exalterad. Han tycker de är kul att leka med lite nya barn och detta dagiset är mycket större. Sen hade de en kudd hörna som han längtade att leka med. Så de hade gått kanon bra. Och skönt för mig. När jag lämnade han i morse, gick han in direkt och sen sa han : Mamma, ÅK nu då!!! Så fick jag knappt prata klart hehe sötnosen. Nu ligger han och sover, han var trött stackarn som får gå upp vid kl 6.

Fick en Hm katalogen idag. mycket fint men vi var in och beställde 2 par mjukisbyxor åt W. Nu hade de extrapris på dom 49:- Annars 99:- Och sen 2 t-shirtar med musse pigg och spindelmannen kostade oxå 49:- st. Så 4 grejer för 200 :- Var ju bra. De ska han få när han fyller. Strl jag beställde kommer han säkert att drunkna i men jag vill hellre att de ska vara för stort. Han är i en mellan strl. Vill inte beställa 98/104. För jag vet inte hur länge han kan ha de. Sen 110/116 är nästa och de kommer som sagt säkert  bli för stort. Så han är ett mellan ting. Skönt oxå att köpa lite grejer till han nu så man inte behöver köpa allt sen. Han ska iaf få en film av Musse Piggs klubbhus. Han älskar ju Musse Pigg. Han är inne i en sån period nu. Han är ju rolig nu när han kan säga vad han önskar sig. När vi tittade i klädkatalogen idag så sa han: Mamma, den och den och den och den..... vill jag ha. Han pekade på allt!! Blir dyrt för mig.


Ser ut som att de ska regna på lördag. TYPISKT i sånna fall. Nu när de har varit så fint så ska de regna just på denna dag. Jag hoppas att det kommer att ändra sig. Annars kan vi inte grilla!!! ARG!

Ska bjuda på lite sovställningar från Wilmers sida..:)

     

Nu är de dax att krypa till kojjs... natti...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0