Måndag

Då har man jobbat en dag till:) Ska tacka alla som kom i lördags. Jätte kul. Iaf jag hade kul!
Grillade, lekte innan det började regna:(!!! Sjöng singstar och ungicks. De ända jag blev lite besviken på var att någon hade bränt hål i mamma å pappas bord. Men annars var allt kanon. Kul att de från skåne kom upp oxå:) Trevligt trevligt. Gick och la mig kl 4 på söndag morgon. Dansade och skuttade runt hemma. Som sagt en lyckad fest!

Dagen efter så var alla golv HELT kladdiga. Var så man fastnade med fötterna så de var bara att börja städa. Jag kommer få torka golven många ggr innan de kommer bli bra känns de som.

Jag sitter och funderar på om jag ska beställa från modehus, ni ser länkarna nedanför ni kan väl titta och säga vad ni tycker. Jag kanske är för stor för sånna men ni kan ju titta:) De har jätte fina tunikor/klänningar.

Nu ska jag gosa med min älskling som ligger och myser i sängen.
Jag saknar dig Petter, har saknat dig sen du åkte. Älskar dig. Kom hem snart.

Petter <3 Wilmer

Bilder finns på face från i lörd:)


Kommentarer
Anonym

oj oj oj..nu får man ju skämmas!!! Det går inte att ha mig på fest inte :( Jag hade en liten incident å brännde hål på mina byxor..jag hoppas inte det va jag som brännde bordet men det är mkt möjligt. du får hälsa mamma å pappa att jag får ta å betala för det..å golvet vet vi ju alla att en STOR del ko m från mig å min lilla vurpa-säg till om du lessnar på att skura så kommer jag på stört. Å klänningarna är skit snygga alla, men 2:an tycker jag är överlägsen..näst sista å sista va oxå niceiga :) tack igen för en skitkul kväll å nästa gång ska jag hålla mig i styr lite bättre!!! :) kram

2010-07-26 @ 22:43:41
Linda

Har har ju ingen aning om vem de var som brände bordet. Golvet är de ingen fara med.. har torkat någr ggr nu:) Var kul att du kom. Måste göra om det:)

2010-07-27 @ 19:31:04
URL: http://ljeriksson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0