Snacka om att vara lat!

Nu får jag skärpa mig med bloggen. Men jag har haft mycket annat. åker och badar nästan varje dag sen när ja kommer hem blir de mat och sen sängen. Man är helt slut i denna värme.

Jag ska dela med mig av lite bilder iaf:)





Bad och sandslottsbyggning i Siggefora


Trött efter en dags bad




Snickar-Wilmer


Skillnad på Petters och mina ben?


Långa naglar är snyggt på sommarn när man är brun:)

Lovar att jag ska återkomma oftare. Jag håller på och lära mig äta rätt. Eller gå ner 2 kg. De finns ingen som älskar mat som jag :) Jag sa till Petter igår att jag ville gå ner några kg. De första han säger är att han ska åka ner och köpa chips... grrr...

Ska gå och göra W sällskap framför tvn och kolla MussePiggs klubbhus och äta frulle:) Sen får vi se vart dagen bär!



Kommentarer
Katarina

Vad fint det var i Siggefora. Tror inte jag varit dit på säkert 20 år så jag mindes inte alls hur det såg ut. Dit bär det nog någon mer gång.

2010-07-14 @ 13:11:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0