Var längesen nu.

Har inte haft tid att skriva så mycket. Har vart ute i den härliga SOLEN. Nu är man brun! Jag har lätt att bli brun:) Sen har jag äntligen satt igång och spart ut naglarna, så nu har man långa fina naglar till det bruna fina:)

I går var vi till Kolmården. En perfekt dag. Solen stekte men inte led vi av det:) W tyckte de var jätte kul och han satt som ett ljus under delfin showen:) Likaså Petter han tyckte de var skit häftigt. De var kanon kul:)

På fredag gör vi en tripp till Skåneland och hälsar på... hoppas det blir mycket sol så man kan ligga vid stranden. :) Och så W får bada. Sen veckan efter börjar jag jobba. Ska bli skönt att jobba i några veckor. Borde lösa sig snart för mig. De håller ju på å väder sägs det.

Nu ska jag kika om de har kommit nå snygga klänningar på modehus

Återkommer..


Kommentarer
Sofi

Ha det så bra i Skåne så ses vi på jobbet sen :D

2010-07-06 @ 10:47:36
URL: http://sofiahlen.blogg.se/
Imrelotta

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!

2012-07-19 @ 07:53:29
URL: http://imrelotta.blogll.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0