Ändring igen!

Vad krånglig jag är och ändrar och ändrar. Ska jag ha hemliga inlägg eller öppen blogg... bla bla bla... Nu har jag bestämt mig för stunden att jag har tagit bort "hemliga " bloggen och har bara kvar denna men jag har lösen. Lösenordet som jag hade på "hemliga" bloggen. Så ser det ut nu iaf, jag kanske ändrar mig inom en snart framtid att jag kanske vill ha den upplåst... åhh jag känner riktigt hur jobbig jag är just nu!!!!

Har iaf solat idag och blivit något brunare:) Härligt! P är i sthlm och glor på AC/DC. Själv tycker inte jag att de är så vidare. Han som sjunger, sjunger i samma tonläge hela tiden. Jobbigt att lyssna på, iaf i mina öron. Han har några kompisar från skåne-land som är med honom.

Förresten håller vi på å planerar lite "fest" härhemma. Har ju inte haft någon inflytttningsfest än ju. P ska ha upp några vänner till honom och troligen någon respektive till dem, sen är de ju klart folk härifrån vi oxå ska bjuda, men vi får se vilka :) Spela lite kubb, sjunga singstar och ha lite "tävlingar" kasnke. Får vi se om de blir utgång eller om folk hellre vill vara kvar hemma. Det återstår:)

W har somnat men vaknar stup i kvarten. Ska aldelles strax avsluta och lägga mig inne hos honom. I morgon ska vi hälsa på uppe i Siggefora. Hoppas de blir kanon väder. Men man vet ju aldrig. Litar inte på SMHI!

Jag är Sugen på en ny design. Carro?


Avslutar med en söt bild på sötnosen :)



Kommentarer
Carolina

VI KOMMER PÅ FESTEN!! :)

Det ska bli sjukt roligt att komma upp till er.



Klart jag kan fixa nån ny design till dig. Har du några ideer på nått du vill ha? :)

2010-06-11 @ 22:53:11
URL: http://bluppan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0