Arbetsförmedlingen

Lämnat på dagis och vidare till arbetsförmedlingen. Sista gången nu med möten från "ung  och arbetslös" Konjutkuren håller på och väder. Känns skönt. De pratar mycket om utbildningar men ja vill inte ta ett lån och gå 3 år. De har vissa utbildningar genom arbetsförmedlingen. Jag skulle vilja gå ekonomiassistent eller något inom lager. Hon skulle kolla upp de. Då får jag ut samma penning som jag får ut nu sen är kursen kanske på 6 mån bara. De är helt okej för mig, bara de inte är för långt att åka. Hon skulle maila mig så vi får se... hoppas iaf på jobb så jag slipper utbilda mig men inom ekonomi tycker jag är intressant.

Nu ska jag få i mig nått sen ska jag ut i SOLEN. Måste passa på nu när skrutten går på dagis:)

Jag återkommer....:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0