Bilder

Tänker ge er en liten smakbit på våran baksida:)


Wilmers basäng. Musses klubbhus:)  Man åker ruschkana på den gula och handen till höger sprutar vatten:)



Sandlådan, som nu är övertäckt. Vill inte ha katter rännandes där i. Sen ser ni jordgubbslandet till vänster:)


Sovrummsfönster och som kommer bli våran solplats:) Varmt och gott:) Kommer lägga plattor och singel:)


Altanen, plätten är där vi hade "stora" polen förra året. Men vi ska inte ha den. Någon som vill köpa den? Badade i den ca 3 gånger förra året.


Altanen:)

Idag kommer Therese och Isac och vi ska cykla till lekparken. Eller pojkarna:)

Wilmers nya cykel:)

Sen den 30 juni ska jag, W, Therese och Isac åka ekerö linjen:)



Kommentarer
Therese

Eckerö ska bli nice :-) Tack för idag förresten!! Hörs :-)

2010-06-17 @ 17:31:22
Katta

Fint ni har det

2010-06-17 @ 19:28:28
Sarah

Vad härligt ni verkar bo. Längtar till den dagen vi kan köpa hus..=)

2010-06-17 @ 20:24:34
URL: http://strimmor.wordpress.com
Sandra

Kul o se lite i trädgården, kan tänka mig att Wilmer gillar rutschkanan=)

Har använt microringar förr och det funkade inte alls på mig, det skavde loss mitt hår och jag fick fläckar där hårtussar hade lossnat:/ Hoppas på tejpen....

2010-06-17 @ 22:28:42
URL: http://sandrastoughts.blogspot.com
Carolina

Kul att få se lite av trädgården. Ni verkar ha det riktigt fint. Ska bli kul att se det i verkligheten! :)

Hoppas också hitta ett hus snart. Ska på några visningar nästa vecka. :)

2010-06-18 @ 22:18:28
URL: http://bluppan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0