Ibland blir jag så trött!

På karlar som tar allt för givet!!!! Jag är trött och seg och W är på topp och busar och skriker för att vissa saker itne går.... känns som detta kommer att bli en jobbig dag!!! Petter sover och man får FAKTISKT skylla sig själv när man inte sover nått på hela natten!!!!

Funderar på att fixa till mig lite och kanske åka ner och handla. Ska göra en Choklad tårta med hallonmousse idag tänkte jag. Sen blir de väl några frallor till frukost:)

Sen ska jag måla naglarna röda.... bara jag denna gång....



Kommentarer
Jannice

håller med om sömnen! man får skylla sig sj om man inte sover om nätterna =)

2010-06-04 @ 17:33:32
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Sandra

Mmm, den tårtan går nog inte av för hackor=)

2010-06-08 @ 19:42:15
URL: http://sandrastoughts.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0