Nu är de dax

Att ta tag i de här med vikten. Jag har varit väldigt dålig med det nu. Måste skärpa till mig!! Inget skitätande nu. Inget ätande senare än kl 19. Jag mår faktiskt dåligt över det här nu och vill gå ner litegrann...inga stora siffror precis men jag har  känt lite på byxorna de sista dagarna... bara man hoppar över de här små ätandet så ska nog allt lösa sig. Började med att ta en promenad till pappa, han erbjöd skjuts hem men vi GICK! WOW. Jag som brukar vara så lat men nu ska de bli lite ändring iaf:)
Och hur kommer jag hålla detta? Nog över nästa vecka igen. Jag är så otroligt dålig på att sköta vad jag äter...Men nu när jag hittat en klänning jag vill ha så får ja kämpa för den.


Kommentarer
Carolina

Jag tycker du ser jättesmal ut på festbilderna!! :) Och jag tror du passar i de där snygga klänningarna oavsett. :) Men sen ska jag inte säga mer för jag att det alltid sitter hos en själv, oavsett vad andra säger, och det är ju meningen att man ska känna sig nöjd själv. Men jag tycker du ser jättefin ut som du är i alla fall. :)

2010-06-21 @ 20:48:08
URL: http://bluppan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0