Onsdag

Vilken härlig dag! Varmt och skönt. Lämnade W på dagis.. åkte sen hem och åt frukost och fixade med rabatten och lagt singel där. Nöjd:) Therese kom och vi solade... Bättrat på brännan... blir mer i morgon om de är varmt men de är de säkert. Nästa vecka skulle de bli jätte varmt och på onsd när vi ska åka båt. Jobbigt om de blir för varmt.

Jag och W tog ett break. Han kollar på Karlsson på taket för första gången... få se om han tycker om det...

Härligt med midsommar..ska göra en jordgubbstårta och lite annat:)

Snygg klänning, finns i olika färger...:)

Återkommer med lite bilder:)



Kommentarer
Carolina

Precis. Tror aldrig jag kommer bli riktigt nöjd med mig själv och min vikt. Men det är väl så det är. Dock tror jag att jag kommer att vara otroligt nöjd och stolt den dagen jag får vara gravid. :)

2010-06-23 @ 21:38:10
URL: http://bluppan.blogg.se/
Therese

Ja fan vad vi solade :-) Nu e vi sååå bruna ;-) haha!!

2010-06-24 @ 08:59:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0