Onsdag

W hade hög feber igår natt. Han var kokhet. Han låg och yrade och pratade lite smått i sömnen. Sen har han ätit väldigt dåligt senaste dagarna. Petters chef ringde i morse och väckte oss alla vid halv 6. W ville inte somna om så jag satt på barnkanalen så somnade jag om lite lätt. När vi hade vaknat riktigt så ställde jag upp tältsängen i sovrummet och vi kollade på pippi och mös. Har nu gjort lite allt möjligt.

W har sovit en stund och jag kollade på Oprah. Brukar ofta fälla någon tår då och då till det programmet. Idag handlade det om en man som hade skjutit ihjäl sin fru, bror och broderns fru. Han hade fått livstid och väntar nu på dödsstraffet som skulle komma inom några veckor. Han sköll detmesta på drogerna. Tyckte så synd om barnen. De har förlåtit honom för de han gjorde, är nu 15 år sen. Undra om man hade gjort de sj? Svårt att tro faktiskt. Men de ville att han skulle sitta inne hela livet men inte att han skulle dö. Tänk vad han har förstört människors liv både dom han sköt och de efterlevande.... fällde några tårar när jag såg på de... man kan aldrig tänka sig in i den situationen....

Längtar till den 3 juli då ska vi åka till Kolmården och den 24 juli blir de FEST:)!!!



Kommentarer
Katarina

Skoj med Kolmården. Då måste ni kolla på delfinerna dom är ju fantastiska!

Usch för sjuka barn. Hoppas han snart är frisk igen!

2010-06-16 @ 20:22:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0