Congratulations


Idag fyller min kära mamma år:) Stoort grattis till dig. Vi kommer över sen och firar lite med dig:)

Annars då. Vi fick ju besök av Veronica och stefan i fredags. Gjorde taccos. Mumms. Spelade spel och hade de trevligt. Igår var vi uppe hos mamma och pappa. Åkte lite skoter och bob. Jag hade bakat potatisbakelser, men det var visst inte rätt fyllning sa pappa, hans älsklingsbakelser. Så jag måste leta på de riktiga receptet och testa.  Sen åkte vi hem till Veronica och stefan de bjöd på mat:) Kyckling och pasta med tomater och fetaost:) Jätte gott. Tack för igår:)

Ska hem till mammsen vid kl 14 och äta gott och fira henne. Nästa som fyller är JAG:)

Hittat en hemsida med snygga kläder
bonprix.se Gå in där och kika. 
 
Jag återkommer lite senare...



Kommentarer
Carolina

Dom har skitsnygga kläder där. Skulle kunna beställa hur mycket som helst. haha

2010-03-07 @ 16:08:59
URL: http://bluppan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0