Då är det storm igen.

Vilka olika väderskillnader vi har. I lördags var de skinande sol och jag trodde inte jag skulle behöva skotta mer denna vinter men icke. I söndag vräkte det ner snö och blåste. Kom säkert 2 dec. I går var de fint väder, solen lyste igen och snön smälte. Idag snöar det och blåser igen!!! När ska detta SLUTA???!!!!!
Vill ha vår nu. Vill kunna sitta ute på balkongen på morgonen med en kopp kaffe och en *. Inte behöva klä på sig så man knappt kan röra sig. Ständigt gå runt och frysa. Våren/sommaren kom nu!!!!

Ska sätta igång och fixa W:s alla Astrid Lindgren sen ska jag försöka städa huset.

Vet ni vad? Jag ska kanske ska sätta i löshår:) Emma ska sätta i sitt i morgon. Om det blir bra ska jag oxå sätta i. Jag har alltid velat haft det. Ska bli spännande att se. Hoppas att de blir bra :) Eller om man säger så här, Mitt hår har växt som sjutton under natten :)

Hejsvejs...


Kommentarer
Jannice

jag undrar också var våren är. trodde den var på väg nu för de var så varmt o härligt. men nej,någon vbeställde snö ist.. arg :) å,hoppas de blir bra med löshår.. parfymen kostar ca 350-400 något. sen finns de en annan som kostar runt 600 som är ed hardy med :)

2010-03-23 @ 11:45:59
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Carolina

Haha.. nä, jag vet att jag inte ens behöver fråga Jimmy för jag vet att han INTE tycker om att shoppa. hihi.. Så vi gör det till en tjejdag! :)

2010-03-23 @ 14:04:55
URL: http://bluppan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0