Då var det helg..

Idag har vi varit ner och kollat på bror när han spelat innebandy. Isac och therese var oxå där. W och Isac trissar upp varandra. De är som syskon. De kan leka jätte bra sen helt slötsligt bråkar dom sen är de vänner igen. De satt inte stilla en sekund. Så efter en match så gick de inte att vara kvar så vi åkte hem. De vann matchen iaf.

Ikväll är vi bjudna på Tacos hos Malin och kristoffer. Ska bli jätte gott:)
Igår såg jag Alice i underlandet. Och jag trodde den skulle vara mycket bättre, så jag blev lite besviken faktiskt.


Lägger upp lite bilder...

så här ser det ut när W strejkar...

Sötnosen, har fixat frillan:)


Jag, säkert sista bilden innan håret kommer dit :)



Kommentarer
Kvistan

Häftig Wilmer såg ut med håret fixat =). Klart vi skulle kunna styra upp en fika någon dag =).

2010-03-27 @ 15:22:21
URL: http://kvistan.blogg.se/
Jannice

söt bild på Wilmer!! Ja,spännande å se när du får i håret!=) Kram

2010-03-27 @ 19:25:48
URL: http://jannicelindell.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0