Debuten med egna lockar... s.k. Hollywoodlockar av mig.. Haha

Kände att jag var tvungen att pigga upp mig lite så jag hoppade in i duschen och tog fram plattången. Skulle egentligen eller provade värmespolarna men efter första gav jag upp. Hur tyckte du resultatet blev Emma? De kunde blivit bättre men jag var osams med plattången på slutet... så jag orkade inte tjaffsa med honom/henne... Övning övning..... my first time. Annars brukar alltid Emma fixa mina lockar. Hon är bäst på det. Men jag måste ju lära mig göra det själv med plattången. Hade kanske varit lättare med en locktång men blir snyggare med plattången... hänger ni med?


Resultatet:

   

På sista bilden ser det ut som jag är på smällen, vette sjutton hur jag står. Men det är jag inte. Ni vet väl att bilden lägger på 10 kg.

(Bilderna blir större om du klickar på dem)

Nu har ni sett lite av mig dag:) Nu hämta lillen på dagis sen är de pannkakor för hela slanten.

Vad ska ni göra idag mina kära läsare?
_______________________________________________________

Jag köpte denna på rusta och jag är jätte nöjd. Allt i ett!!!

Kanske inte är så jätte fint när de står Kiss men tycker om att kunna ha både smink och tandborste+ shampoo, hårspray i samma väska när man åker iväg:) Jätte nöjd:)



Kommentarer
Jannice

bilden lägger på sig 10 kg? brukar man inte säga 5? men du är iaf INTE tjock eller ser tjock ut. Tycker de blev skit snygg med lockarna också. köpte du de dära värmelockarna någonstans??

2010-03-09 @ 15:14:56
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Carolina

Det blev ju jättefint med lockarna. Såna skulle jag också behöva lära mig göra. ;) Har iofs både locktång och vågtång här hemma, men jag pallar inte använda dom, o som du säger är det mycket snyggare med plattångslockar. :)

Och nä, du ser inte alls tjock ut. Du är jättefin ju. :)



Skickar med lösen till viktbloggen i mailfältet på denna kommentaren. :)



Ja, vi har bokat visning i nästa vecka. Så får vi väl se hur det känns då. :)

2010-03-09 @ 16:18:04
URL: http://bluppan.blogg.se/
Carolina

Haha.. glömde ju skicka med lösenordet. ;) Här kommer de!

2010-03-09 @ 16:19:04
URL: http://bluppan.blogg.se/
Bella

Händer ikväll då? något skoj :) kram

2010-03-09 @ 17:58:42
URL: http://bellablogg.se
emma

Jag tycker du blev jättefin i håret! Fina bilder också!

2010-03-09 @ 23:11:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0