Efterlyst och Os mössor

Jag kanske är världens nojjigaste person nu men alltid när jag kollar på efterlyst speciellt när jag är ensam hemma så blir jag rädd, eller rädd och rädd jag tycker de är väldans obehagligt. Har jag tyckt sen jag var liten. Går och känner på dörren flera ggr så den är låst. Att det händer så mycket i Sverige och jag tycker att man får reda på att var och varannan verkar vara psykiskt sjuka. Tycker att det är väldigt obehagligt. Bara en sak att man knappt kan vara ute själv för man vet aldrig vad som kan hända. Spelar ingen roll om man går en vända på 1  mil eller bara några 100 meter...knappt det. Kanske är fler som känner som jag...?

Nu tänker jag inte mer på det nu lägger jag upp liten bilder ist. :)


Svärmor har gjort varsinn OS-mössa till oss:)


W på sin mortorcykel och polishjälm:) Bäst ni passar er för polisen:)

Nu har han somnat, var visst jobbigt på dagis idag:)

Nu ska jag oxå säga godnatt. Ska åka till Sala i morgon med Elin och Meja... får se vad jag hittar för kul... :)
Meddans jag försöker somna in blir de nog "Me and the dog" som går på tv3:) Och i morgon börjar mitt älsklingsprogram Lyxfällan.
Natti natt..



Kommentarer
Carolina

Förstår precis vad du menar. Är precis likadan.

Och sedan det där senaste mordet på en tjej som var på väg hem från en fest så blir man ännu mer rädd. Den tjejen pratade ju med en kompis i telefonen när det hände. Just det man alltid trott ska hjälpa, nämligen att prata i telefon när man är ute så att någon kan höra om det händer något. Men uppenbarligen hjälper ju inte det längre. Skrämmande.

2010-03-11 @ 07:36:36
URL: http://bluppan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0