Fortsätt...

Vad kul att det är så många som går in och kikar:) Jag är jätte nöjd. De är ju ovant men jag trivs i de. Ångrar mig inte. I morgon bitti ska jag tvätta det för första gången, få se hur det går. Sen pratade jag å Emma om vi skulle in och fota oss. Modell för en dag. Ska prata mer om det sen.

I morgon som sagt åker vi till Sälen. Kommer de bli jätte skönt. Älskar att vara däruppe. Bara vara lixom. Ska försöka att knäppa många bilder. Hoppas mamma har datan med sig men de tror jag. Så jag lovar att updatera mycket, annars så har jag ju mobilen.

Idag annars har vi haft besök. Elin, Ville, Lea, Therese och Isac. Lekte och lekte och fikade. W var så himla trött och gnällig. Han hade inte sovit mycket inatt men nu har han somnat. Petter har en polare här som kollar på fotboll, vad ananrs lixom? Machester United och Helsingborg är hans liv, förutom oss hoppas jag :)

Nu ska jag fundera på att krypa ner i sängen för i morgon ska jag gå upp tidigt och packa. Varför väntar man alltid till sista minuten? Hmm...

Natti natti


Kommentarer
Jannice Lindell

ja,de tycker ja också. så kul när folk kommenterar i bloggen =) Kul med Sälen! De verkar som de är tradion på de va? Kram Jannice

2010-03-30 @ 23:53:36
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Elin

Svar: Haha, jag blir bara så jäkla dålig på bild jämnt men trots det är jag som en linslus. Förstår inte grejen med det. Blir ju ändå bara kasst haha:D Fast underhållande...

2010-03-30 @ 23:54:17
URL: http://lundbergelin.blogg.se/
Nilla

Hoppas att ni får härliga dagra i Sälen, åker Petter med??

Kram!!

2010-03-31 @ 07:20:41
Carolina

Förstår att du är supernöjd!! :)

Hade jag också varit om jag hade haft ett sånt fint hår.

Hoppas ni har det riktigt bra uppe i sälen.



Ja, nu håller vi alla tummar. Lägenheten går lite segt men vi funderar starkt på att köpa de där huset vi kikade på i måndags. :) Hoppas Hoppas Hoppas.

2010-03-31 @ 21:55:31
URL: http://bluppan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0