Härligt väder

Vilket härligt väder det är ute nu. Solen lyser och det är 6 grader varmt. Det är nästan helt torrt på vägarna. Hoppas snön smälter bort snabbt och det blir vår. Men den får inte smälta uppe i sälen än, för jag vill att de ska ligga kvar nu i påsk:)

När jag hämtade W på dagis idag hade han inte hans skor på sig. Så frågade dom om det var hans skor, nej sa jag. Så kollade vi på några andra barn och de hade inte hans skor. Så gick vi in och där stod dem ju. Tog av honom de blöta skorna och satt på hans torra skor. Barnen blir ju dyngsura när det är sånt här väder. Så galonisarna borde vara på. För hans termobyxor kunde jag vrida ur längst ner, riktigt blöta var dem.

I morgon ska jag och mammsen åka in till Sala och gå på Kappahl för de har 30% på allt i hela butiken. De har bra barnkläder. Så jag ska kolla om jag hittar nått till W, fast han behöver egentligen inte ha nått förrutom vantar. Få se vad jag hittar, men såg en snygg KIZZ tröja på internet, undrar om dem har den där, då ska jag nog köpa den. Sådan far sådan son. :)

I morgon kommer älsklingen hem. Saknat dig:) Blir inget sthlm, tar det en annan dag. Bättre när snön har smält man kan vara ute och kanske oxå gå lite på stan...:)

Vände mig precis ner och frågade W som satt i mitt knä vad vi skulle äta ikväll. Fick inge svar så jag kollade ner på honom, då hade han ju somnat. Hahaha... Så ska gå och lägga honom i sängen. Helt slut stackarn. Han brukar inte sova på dagen i första taget. Men är han trött visst får han sova. Jag ska gå ut och hämta posten:)

Oj vilket långt inlägg det blev... hoppas ni orkar läsa:)


Kommentarer
bella

Tycker din blogg är så härlig!! :D Ha en bra helg nu. kram

2010-03-10 @ 19:56:18
URL: http://bellablogg.se
Annlouise

Hej på dej linda vilken bra sida du har gjort har du kollat på tve kicks reklamen jag och danne tycker du är så lik den ljusa flickan kolla i ansikte

2010-03-11 @ 09:15:51
Linda

Hej Nullas... nej det har jag inte gjort, måste titta på den:)

2010-03-11 @ 12:02:40
URL: http://ljeriksson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0