Jag är tillbaka..

Idag har vi varit i Enköping och handlat på Ica Maxi. Har man inget annat för sig så.. och det behövs alltid fyllas på. W fick tex ett nytt fint regnställ. Var nedsatt 100:- Och det var jätte fint faktiskt. Brukar inte handla kläder på maxi men det här var faktiskt jätte fint och verkar vara bra kvalité. Sen var vi in på donken. (MC Donalds) När vi kom in så lukade de jätte illa. Vi gick fram till kassan och de stod en kille där kanske runt 23-27 år. W säger till honom att : Det luktar bajs här. Killen skrattar och sa att de hade fel på avsloppet. W är rätt rolig ibland. hehe

Fick kläderna från HM idag och de till W passade men jag beställde en tröja till petter som han skulle få när han fyllde men den såg så stor ut när jag fick den och han fick testa den, och den var ju alldeles för vid så den åker tillbaka...

På lördag ska vi åka till Sthlm, Nästa Onsdag blir de Sälen och några veckor efter åker vi ner till Bromölla. Ska bli kul att komma ner faktiskt. Har inte träffat alla på ett tag nu.

Ikväll går de lite på tv som jag vill se men först så ska jag kolla på skatteverkets hemsida, de säger att man kan kolla sin deklaration där och det var ju possitivt:) Förresten. I morgon får W alla Astrid Lindgren filmerna :) Kul för honom:)


Kommentarer
Madde

Vilken fin blogg du har=)



Tänkte passa på att tipsa om en tävling på min blogg. 5st vinnare av mat & bak produkter från mika design! Var med du oxå:)



http://maddesmumms.blogg.se/2010/march/tavling-i-sammarbete-med-mikadesignse.html

2010-03-22 @ 23:34:18
URL: http://maddesmumms.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0