Massor med nya blommor

Igår blev de en tur till Sala efter att jag hade hämtat W på dagis. Tänkte vi skulle in till Jysk och köpa en hallmöbel. Men jag tycker de är så dyra på jysk sen är de inte bra kvalitet heller eller vad man säger. Så vi åkte vidare till Östs. Där är de ju svin dyrt men de har ju bra saker. Men vi hittade ingenting där heller.
Så vi bestämde oss för att åka till Büngers och köpa lite blommor. Blev sammanlagt 8 blommor inkl. 2 stora orkideer som nu är placerade i vårat kök. Skönt med nya blommor, för nu åker julstjärnorna ut. Men skulle behöva fler krukor, men de kommer senare sen...

Sitter nu här och käkar lite fil + müsli. Sen ska jag ´ner till arbetsförm. de hade nått möte om när man är ung och arbetslös. Hm... Ringde om sommarjobb häromdan. Tror de lät possitivt så de ska nog inte vara några problem iaf. Som sagt få se vad de säger när man åker ner idag.

Sen ikväll kommer mamma och pappa och fikar lite... sen blir de å träffa Malin en sväng oxå. Therese frågade mig om ja va sugen på utgång i helgen. Men jag är faktiskt inte de. Visst, de är alltid kul att gå ut men ja vet inte varför jag inte känner för de nu. Jag vill åka upp till Sälen.


Nu har vi startat ett tippsystem så jag hoppas vi vinner nu. + att vi är med i postkodslotteriet:) Grannyran, kom hit!!!!!


Kommentarer
Kvistan

Härligt med nya blommor, det är alltid kul med nytt till huset. Verkligen drygt med mjölkstockning, hoppas jag slipper det fler gånger urs. Annars är allt jätte bra, Elliot mår bra och är jätte snäll :).

2010-03-04 @ 15:48:30
URL: http://kvistan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0