Morgon morgon

Eller rättare sagt börjar det närma sig lunchen. Steg upp för bara en 30 min sen och såg klockan på 11.35 OJ!. Var ju hos Malin och Christoffer igår och åt tacos och hade edt trevligt. när vi skulle åka hem åkte Petter vidare till Bror, så jag åkte hem med W.
Vi kollade lite på Saltkråkan och vi somnade båda två.
Petter ringde hem vid 04.00 och sa att han skulle sova kvar, visst det var okej för mig men W vaknade när han ringde och började spy, så de var bara att riva ur alla sängkläder. Tvättade W och han fick krypa ner i sin säng och han somnade direkt. Tur att jag inte har så mycket lukt, för spyor luktar inte tårta.

Men nu är vi vakna. Eller Petter ligger och sover fortfarande. Ska ta mig en kopp kaffe och gå ut. Men jag ska fundera lite, ska baka någonting gott tills vi åker upp till Sälen som man kan ha till kaffet. :) Någonting med nougat tror jag det blir.

Längtar tills på tisdag:)

Återkommer...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0