Onsdag

Tänk att fast man är arbetslös så har man inte så mycket tid att sitta här. I måndags så var vi iväg och badade i Fyrishov (uppsala) Skojjsigt var det. Barnen plaskade och lekte. W åkte ruschkana, de tyckte han var jätte kul. Petter hoppade från 10an. Hade aldrig jag vågat. Åt lunch där oxå. Jo det var en rolig dag:) innan vi åkte hem svängde vi förbi bauhuse, rusta och Ica Maxi. Sen somnade jag på soffan mot kvällningen meddans Petter och W kollade på Emil.

Igår gick W på dagis. Meddans han var där ställde jag mig och bakade. 2 sattser bullar och 2 sattser drömmar. De är slut sen helgen hehe... och de är skönt att ha nått i frysen. Ska fundera ut något mer jag kan baka och stoppa i frysen. Sen har jag frågat vad Petter vill bjuda på när han fyller, jag fyller ju där i svängen jag oxå.

Igår åt vi ingen kvällsmat utan jag gjorde ostbullar med kummin. Var sådär, jag är inte så förtjust i kummin. Så dom kommer jag aldrig göra igen. Man måste ju prova sig fram.

Idag vette tusan vad som händer. Kanske blir in till Jysk, vi får se vad som händer.
Jag LÄNGTAR till sommaren!!! Vi ska ta en semester för W. Blir Kålmorden och Astrid Lindgrens värld:) Sen blir de väl en tur till skåne förmodligen.

Nu ska vi klä på oss och åka till dagis...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0