Shoppat igen...Hmmm

Då har man handlat igen då. Jag som skulle sluta handla. Har handlat alldeles för mycket denna månad. Hm katalogen kom hem och jag kunde inte låta bli. Det blev dessa:
 
 
Badshortsen hade kostat 79:-/st nu hade de nått erbjudande så de kostade 29:-/st så jag passade på att köpa 2 till W i strl 104. Sen älskar han Tom & Jerry så han ville ha denna t-shirt oxå så den får följa med hem. Hittade lite saker till mig men var för snål för de. Handlar hellre till W.

Sen köpte jag detta navelsmycke på tradera idag. 15 kr helt ny. Min har gått sönder så jag har inte haft någon på länge så den här duger sålänge :)

Har även köpt en födelsedagspresent till Petter idag. Han har ingen aning vad det kan vara. :) Han fyller ju 14 dagar efter mig.

Ni har blivit duktiga på att lämna kommentarer, forsätt med det:)

 Nu har jag gått med i en sida - de bästa föräldrabloggarna. Finns en ikon till vänster på sidan. Rösta på mig varje gång ni går in Här :)



Kommentarer
Carolina

Vilket häftigt navelsmycke. Vill också ha ett nytt. :)

2010-03-17 @ 22:26:10
URL: http://bluppan.blogg.se/
Carolina

Men gud vad billigt. Kanske man skulle ta och kolla på tradera. 15 kronor kan man ju allt kosta på sig. ;) Kan vara kul med andra smycken att variera med till sommaren ju. :)

Ja, det får vi verkligen göra. Så kan grabbarna sköta sig medan vi njuter av frisk luft. :)

2010-03-18 @ 19:11:49
URL: http://bluppan.blogg.se/
Carolina

Ja, men som tur var så var det bara den gröna toppen som inte passade. Den var alldeles för vid och för kort. Såg ut som en fyrkant. USCH. haha.. Ja, dom brukar vara mycket större i sina storlekar på Ellos.

Ja, det får vi absolut göra. Egentligen tycker jag nog allt att vi tar oss några mil längre och shoppar i malmö istället när vi ändå ska. :) Mycket roligare och fler butiker. :)

2010-03-20 @ 17:18:02
URL: http://bluppan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0