Shopping igen...

Var in med mamma till Sala:) Först var vi in på Lindex, där köpte jag 2 läppstift ( ett nogat och ett ljusrosa) och en rough. Min är helt i småbitar efter jag/ W tappat den. Sen har jag inte köpt ny på flera år så de är dax nu. In på apoteket och köpte salva till W, den skulle vara jätte bra nu var den t.o.m nedsatt 100:-. Köpte tuggummin där och även en barnhandtvål till W.
Sen blev de Wallins. Där köpte jag kängor Ecco, goreTex. Halva priset. Så betalade bara 500:- Jag soom har varit ute efter kängor men de börjar ju bli vår nu men jag har till sälen och till nästa vinter. Fötterna växer ju ingenting nu:) Oxå blev de 3 örhängen på Kappahl. :) Nu får jag sluta handla. Blivit mycket nu. Men jag är jätte nöjd vad jag köpt. Kostar att ligga på topp.


Ikväll vet ja inte om de blir melodifestivalen, har inte sett en enda deltävling så.... Petter får avgöra...

I morgon vet jag inte om de blir IKEA, bror och Emma frågade om vi ville följa med... vi får se i morgon...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0