Ska uppdatera lite snabbt

Vi har varit ute och gått en sväng. Ner och fikade på Åbagarn. Synd bara att det är så trångt där. Köpte även en HDMI kabel så nu kan vi kolla blue-ray och de är en väldans skillnad fast vi bara har HD-ready tv.
De är nog otrolig stor skillnad om man tex ser en barnfilm med många klara färger eller tex Avatar.

Emma ringde för ett tag sen, hon hade fått hem håret och det var super snyggt. Precis i min färg:) Ska bli så spännande:) Petter ska på intervju på tisdag, ett nytt jobb som takläggare. De lät jätte positivt. Jag håller alla mina tummar och tår:)

Väntar på att maten ska bli klar, det blir fläskfilé i ugnen med morötter och sviskon (som de säger i Bromölla) Potatis och Petter egna hemgjorda sås:) Han är så stolt över den:)

W kollar lite på Laban och vilar lite, ska lägga mig bredvid honom nu. Har blivit lite dåligt med bilder på sistone men jag lovar de kommer upp. Säkert massor på håret till och börja med:) Hehehe


Kommentarer
Jannice

Håller tummarna här med för Petter!!! :) Kul med blueray. Funderat på köpa de med. Men filmerna är dyra va? Men de kanske är värt varenda krona iofs!? Har aldrig vart inne på Åbargaren. Är de bra där??

2010-03-26 @ 23:40:50
URL: http://jannicelindell.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0