Tisdag

Igår som sagt var det massor med bra på tv.. satt och sappade... Kollade på vem vet mest, biggest looser, halv åtta hos mig, outsiders, familjen annorlunda, spårlöst, Svenska Hollywoodfruar, Boston tea party. Som sagt mycket bra. Familen annorlunda är rätt roligt att hitta på men att ha så många barn. Jag hade aldrig orkat. Jobbigt ibland med ett barn... och att ha från 8-10 st. Att hålla reda på alla. Och att ha plats hemma för alla barn. Starkt av de som orkar. Svenska Hollywood fruar tyckte jag var bättre förra säsongen. Anna Anka som sa att Paul kunde dra åt helvete, är de inte tillsammans nu igen? Läst i tidningarna. Kul när han ser programmet.. :S Maria är så himla klockren:) De andra verkar konstiga. Hon Päivi gillade jag inte alls, jag vet inte hade svårt för henne. Ska bli intressant nästa vecka när man ser henne som var väldans rik när bara huset var värt 900.000.000:-

W somnade vid halv åtta igår, sen vaknade han en sväng och vi gosade. Cyklade i sängen med benen. Ni vet när man ligger på rygg och rör benen som när man cyklar. Tyckte W var jätte kul. Cykla långsamt sen fortare och fortare... och han skrattade:)

Har nyss varit på utvecklingssamtal på dagis. Allt var jätte bra. Han har 2 kompisar som han gör massor med bus tillsammans med. De får inte ens sitta bredvid varandra på samlingarna för de blir bara bus då.. hehe. Bröderna bus till 100%:)

Ska ta och göra någon nytta härhemma nu tror jag det lutar åt. Har lovat W att vi ska äta pannkaka ikväll med hallonsylt och grädde. Sen ska vi nog åka hem till mamma och pappa sen sväng. Mamma skulle få främmande så hon undrade om vi skulle komma upp. Har vi inget annat för oss så dyker vi väl upp. W tycker så mycket om sin mormor och morfar.

Älskar min lilla pojke. Han är allt för mig. <3 <3 <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0