Tycker....

Jag tycker att ni börjar bli dåliga på att lämna kommentarer. Det får ni sluta med:) heh
I morgon är det dax, har längtat så. Kl 10.00 sitter jag i stolen:) Kul att det är så många som följer och tycker att det är spännande... om jag hinner i morgon ska jag lägga upp bilder, har en rätt körig dag i morgon.

Har varit på 40-års kalas. Jätte god smörgåstårta:) Så nu har man lagt på sig igen. När ska man börja med beach 2010? Ser ut som det blir beach 2020 ist.

Slutar med att säga: LYCKA TILL älskling i morgon, håller alla tummar och tår för dig.

Som sagt uppdaterar i morgon så fort jag får en stund över :) För det skulle ta runt 3 h, sen kommer det kompisar till W och mig så vi ska leka:) Sen troligen ska jag hjälpa mamma med lite mat som ska med upp till Sälen.

Kram kram


Kommentarer
Carolina

Ja, det gäller att ha kontakter. ;) Ja, det är ju sjukt dyrt. Skulle aldrig få för mig att lägga 6000 på håret. Galet mycket ju.

Hoppas det går bra och blir fint i morgon. Du måste visa bilder på det sen. :)

2010-03-29 @ 22:21:30
URL: http://bluppan.blogg.se/
Anonym

Lycka tiLL med håret :)

2010-03-30 @ 08:07:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0