Ute/bakning

Fan vad jag hattar!!!!!!!Nu har jag bestämmt mig. Ni får läsa. Det här är ju en blogg!!!!!. Alla får läsa ahah..Har ju blogg för att folk ska läsa. Annars är de väl ingen idé? Är lite till och från med det här med lösenord. Ni får ha tålamod med mig :) men jag lägger ut så jag kan skriva hemliga inlägg när jag känner för det. Ni har juh lösenordet. Jag är intressant:)

Ni kommer att få klicka på nyckeln och skriva in lösenordet så kommer ni in.

Jag delar med mig av lite bilder:)

     

 


Igår var vi ute och gick en sväng. Sen bakade jag. Vi visste inte vad vi skulle äta förnått mot kvällningen när magen kurrade. Så jag ställde mig och bakade 2 olika sortets bröd. Första bilden är på en ostlängd(brytbröd) med oregano. Kanon gott:) Det andra bröet var oxå kanon gott. Luftigt. Jätte gott. Säg till om ni vill ha recept. :)

Läs... läs.. läs.....

 



Kommentarer
Sandra

Kul att du inte låser din blogg=) Hade glömt bort din bloggadress! Kram

2010-03-16 @ 10:28:45
URL: http://sandrastoughts.blogspot.com
Carolina

Vilka härliga bilder, både på familjen och på bakverken. :)

Som tur var så var det ingen magsjuka han hade. Pjuh. Han hade nog bara ätit något dåligt.

Ja, det känns verkligen underbart med ett lånelöfte. Nu kan vi ju kolla på allvar när vi hittar nått eftersom vi vet att vi får köpa. :) Vet faktiskt inte. Mäklaren har ordnat så här ska vara visning denna veckan och det är tydligen folk som bokat. Hoppas verkligen att dom ör intresserade. :)



Förrsten, jag kommer inte ihåg ditt lösen till hemliga bloggen. Skulle du kunna skicka de igen? :)

2010-03-16 @ 11:10:00
URL: http://bluppan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0