Då var helgen snart slut

Dagarna går så himla fort och jag har knappt tid att sitta här känns de som. Men ska försöka få ändring på det. Petter åker ju iväg i morgon och jag har ett jobb jag ska söka då oxå. Håller alla mina tummar och tår på det.

idag har jag varit iväg med mammsen och W till Karlssons. W är så sprallig så man kan knappt gå in i en affär med honom. Han är överallt. Fick iaf 2 dukar av mamma:) Tack... passar perfekt härhemma.

Emma och bror har varit här idag. Och vi har äätit pannakaka... W:s favvo rätt. Nu kollar P på fotboll och W kollar på Musse Pigg. Jag ska dammsuga lite tänkte jag. Tror inte dammsugarn dammsugen av sig själv tyvärr.

I helgen vad jag vet blir de nog siggefora. Mamma å pappa ska ställa upp husvagnen i veckan:) Härligt.

Skriver mera sen....



Kommentarer
Jannice Lindell

William är likadan om han inter sitter i vagn lr i kundvagnen. han springer som en tok i affärerna annars... farligt :) haha

2010-05-03 @ 11:56:04
URL: http://jannicelindell.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0