Heela familjen

Nu är vi hemma hela familjen. Petter kom hem 3 i natt. Då väckte han mig och skulle prata, såklart kunde inte jag somna om, 05.30 somnade jag. Men de gick skapligt att gå upp idag iaf. Nu har han åkt och hämtat all öl och vin han köpte i tyskland igår. Nu har man lite vin hemma:) Måste åka över dit i sommar... oerhört billigt.

Om en liten stund ska vi äta stek, sås och potais.. och sallad förstås. Han blivit så duktig på sallad. Äter de till varenda måltid. Har gått ner 1 kg meddan han vart borta:) Bara av att ätit mera sallad än tex potatis. W tycker oxå om sallad eller mera, gurka, tomat och paprika.

W har börjat att han ska ha på sig mina linnen och säga att han har klänning. Lilla gubben. Han har ju varit sj med mamma nu i 10 dagar. De är väl en period som kommer gå över.

Jag återkommer...


Kommentarer
Jannice Lindell

Riktigt billigt i Tysland. Skulel själv vilja åka dit och fylla på förådet här hemma=)

2010-05-14 @ 13:56:03
URL: http://jannicelindell.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0