Hemma

Skönt att vara hemma. Blir intensivt när man är sådär. Och W är lite sjuk. Han är slö och de rinner i näsan. Stackarn. Vi har nyss ätit laxkotletter och sallad + sås:) Mumms. När vi är hemma själva kan vi äta vad vi vill.

Helgen annars har varit trevlig, fick reda på en positiv nyhet:):)

Måste sätta igång snart och öva mig att baka lite tårtor.. ska först ge mig in på prinsesstårta + dekoration. Hoppas jag kan gå kursen i höst. :) Hittade över jätte mycket goda recept i en tidning jga ska göra:) Tex sånt här som black and white m.m. 

Skriver mera när jag har tid. Ikväll när W har somnat ska jag se Vampire diaries:):):)
Saknar våran älskling. Lääängar så tills du kommer hem <3

Kramar från oss...


Kommentarer
Carolina

Åh vad spännande med goda nyheter. Sitter här och gissar lite, men det kan ju vara vad som helst. Hur som helst så är det ju alltid underbart med positiva nyheter. :)



Tack så mycket! Det känns så jäkla bra. Nu är det bara att se framåt och hoppas att rätta huset ska infinna sig. Längtar som en galning.

Ja, det får bli en hyresrätt fram till vi hittar hus så vi försöker hitta en lägenhet på första plan så vi slipper bära tyson! :)

2010-05-09 @ 21:26:26
URL: http://bluppan.blogg.se/
Carolina

Verkligen. Man blir rädd när de små inte mår bra. De kan ju inte säga vad som är fel heller eller var dom har ont.



Ja, det hoppas jag också. De lägenheterna vi tittade på igår var ingen höjdare men vi fortsätter jakten. Synd att det inte finns något hus just nu. Hade varit så skönt att flytta direkt till hus.



Verkligen och det är nästan lika fint idag. :)



Hur är det med er? Kommer inte Petter hem snart?

2010-05-11 @ 09:11:58
URL: http://bluppan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0