Kväller...

Varit upp till mamma och pappa en sväng. W har åkt moppe eller noppe som han säger.. lilla sötnosen. Han ligger och sover nu och jag har... Tvättat, diskat, rensat ur allt skit på toaletterna, torkat ur kaminen, rensat nattduksbordet, rensat ut garderoberna, torkat ur kylskåpet.... väldigt skönt när de är gjort... Det är mycket man behöver göra som man fakiskt inte tänk på...

Nu ska jag gå och lägga mig.. Godnatt allesammans.... kommentera mera...:)
Imorgon ska jag hjälpa pappa med husvagnen i Siggefora:)


Kommentarer
Nilla

Ojj, vad du donar och står i. Du har så rätt, man gör så mycket som man inte tänker på. Ibland tänker jag att jag skulle skriva upp allt jag gör på en lista, för att verkligen se allt, men längre än att tänka det har jag inte kommit :)

Hoppas det går bra att vara ifrån Petter så länge, jag brukar ha jättesvårt att sova de första nätterna när Putte är borta. Tack och lov så är han väldigt sällan borta mer än nån natt då och då.

Sov gott!!!

2010-05-04 @ 21:41:46
Jannice Lindell

Duktig du är som donar oxch fixar!!!=) Vilken energi du har.. Kul med moppe "noppe". Så sött när dom inte kan säga orden riktigt! Kram

2010-05-04 @ 22:18:39
URL: http://jannicelindell.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0