Måndag

Petter åkte i morse kl. 04.30. Jag vaknade runt 04.15 och de tog ett bra tag innan jag somnade om. Sen hade jag ställt klockan på 7 för jag skulle upp och ringa då. Hoppas att det går bra. W och jag har nyss varit nere och handlat och ätit lite frukost...vad middagen består av vet jag inte än men jag köpte lax fileér.

I morgon kommer W att gå på dagis undra vad jag ska göra då... söka jobb som vanligt. Jag hoppas verkligen att det släpper nu. Det är min tur att börja jobba. Tråkigt att gå hemma meddans W går på dagis. Och han älskar ju det.. så de är synd att han bara får gå 15 h/veckan.

Som sagt de här dagarna kommer väl knata på som alla andra...vi klarar oss bra men jag hoppas att P klarar sig galant... såhär länge har han inte varit ifrån oss....men någon måste ju dra in pengar....:)

Nu ska vi kolla lite på Mysteriet på greveholm... W nya älsklings film... hehe...även jag tycker att de är lite roligt...

Återkommer...


Kommentarer
Jannice Lindell

Hoppas du får ett jobba snart... De är jobbigt att gå hemma! Håller tummanar! Funderat på plugga något ananrs??

2010-05-03 @ 14:07:58
URL: http://jannicelindell.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0