Onsdag

Snart är de dax för arbetsförmedlingen. Hoppas de kommer med någonting bra idag. Jag satt i 3 h igår vid datan och hittade 4 jobb att söka. De är väldigt svårt för de finns ju knappt nått. Mest säljarjobb. Men jag sökte faktiskt ett sånt jobb. Men jag måste ju söka. Men de verkar iaf bättre. Vill inte knacka dörr eller någonting sånt. Hoppas verkligen att det ger sig. Fick brev hem igår att jag hade fått jobb inom hemtjänsten. De var bara på 2 veckor. Jag vet inte hur jag ska göra. Vilket jobb jag ska ta. Kan ju bli mer inom hemtjänsten men jag har hört att det är dåligt betalt och jag fick jobba både lörd och söndag båda veckorna. Jag står i valet och kvalet. Typiskt att båda jobben är samma veckor annars hade man kunnat tagit båda. Aja vi får väl se men hoppas arbetsförmedlingen kommer med någonting bra.

Snart kommer pappa och hämtar oss. P har ju bilen. Ser inte ut som solen kommer titta fram idag...:(

Återkommer..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0