Onsdag idag då

W har varit på dagis och jag sov en skvätt på dagen. Skönt. När vi kom hem bakade vi en kaka, som vi fick lära oss i skåne:) Sen kom Isac och Therese och lekte med oss ute. Blev så arg när jag hämtade W på dagis. De hade ju inte bytt blöja på honom på HEEELA dagen. ( Jag har inte samma blöjor hemma som på dagis) Ska inte behöva byta de första jag gör när jag kommer hem. Han hade ju kissat utanför. Ska säga till på tisdag för de är ju synd om barnen. En dag när jag hämtade honom hade han bajsat och de satt så undra hur länge han hade gått med de. Nu får de bli skärpning där!!! När therese hämtade Isac idag hade han bajsat och de hade oxå suttit en bra stund. Som sagt synd om barnen. Om de inte har tid, ta in mera folk!!


Kommentarer
susanne

ge dom en chans sen måste ni klaga till kommunen....fruktansvärt tycker jag....

2010-05-12 @ 18:26:04
Jannice Lindell

Fy så hemskt! hur kan man göra så mot barn?? De är barnmisshandel!!!!!! Hoppas dom skärper till sig! Man har alltid tid att byta blöjor!!!!! Nu vaert jhag också arg...

2010-05-13 @ 00:13:45
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Jannice Lindell

vilket dagis går han på föresten? :)

2010-05-13 @ 22:38:29
URL: http://jannicelindell.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0