Tisdag

GRATTIS MORMOR SOM BLEV 85 ÅR IGÅR:)  var där och åt tårta och hon fick en säng :) Hon sov nog skönt i natt.

Annars så var vi på kalas igår. Isac har fyllt 3 år. helt sjukt 3 år. W blir ju 3 i oktober. Stooora killen. I morgon är det dax för arbetsförmedlingen igen. Går på möte där varannan vecka i 3 h. Jag hoppas det löser sig nu. Är sååå himla trött på det här och de är akademibokhandelns fel. Hade de inte flyttat hade jag haft kvar mitt andra jobb. Andra säger upp folk men de bara flyttade. Hmm.. men försöker att glömma de och blicka framåt. Men de är inte så lätt ett jobb betyder så fruktansvärt mycket. Fick jobb på f-syst i 3 veckor i sommar. De behövde inte mera folk. Men 3 veckor känns sådär. jag tog de iaf får man se vad mer som kanske kan dyka upp. Hoppas det.

Helst av allt vill jag inte sitta och pendla till tex uppsala för Ws skull. Vill jobba nära honom. Så jag kan vara där om någonting händer. Ibland blir man bara så trööött på allt. Har mina perioder. När kommer jag få ett bra fast jobb igen? Jag får kämpa på så hoppas jag att de dyker upp någonting. Man måste ju tänka på framtiden. Skönt iaf att Petter har fått ett bra jobb som han trivs med.

Nu ska jag luska vidare...



Kommentarer
Carolina

Usch vad jobbigt det där med jobb. Jag håller verkligen alla tummar och tår för din skull vännen! Du förtjänar verkligen ett bra jobb, som dessutom är nära till er lilla guldklimp.

Skickar lite kramar och pepp! :)

2010-05-18 @ 19:56:37
URL: http://bluppan.blogg.se/
Jannice Lindell

LYCKA TILL! Hoppas du får något bra jobb snart!!! Vad vill du jobba med föresten?? =) Jag vill helst också jobba i närheten.. Men nu ska jag va glad att jag har jobb. De är svårt att få de idag! =( Krma

2010-05-18 @ 21:47:44
URL: http://jannicelindell.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0