Tisdag

Vaknat och skjutsat W till dagis. Hämtat mobil laddare eftersom P har tagit med sig våran. Ska städa lite sen ska jag kolla jobb och vila. Igår torkade jag väggarna i badrummet och torkade ur diskmaskinen. Tänk vad de finns saker att göra som man inte tänkt på innan. Men skönt när de är gjort. W vkanade i morse och funderade på vad P var. Men jag sa att han jobbade och då var det okej tyckte han. Nu blir de hårt träning på pottan/toan. Han är jätte duktig vissa stunder men när han är utan och leker och man inte frågar honom om han är kissnödig så händer det en olycka. Han tänker lixom inte på det. Men han brukar vara jätte duktig när han ska bajsa. Så när sommaren är slut så hoppas jag att han är blöjfri på dagarna.

Nu ska jag ta och kolla på en film och vila lite. Saknar min älskling, men de kommer gå fort.. snart är du hemma igen. Man måste tänka på pengarna:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0