Människor?

Vad trött jag blir på folk. Så fort man skriver nått. Så finns de vissa som hettar direkt. Nu låser jag bloggen. De finns vissa saker som jag skulle vilja skriva av mig. Men jag måste vänta lite.....

Jag har så stor lust å skriva massor till denna person men jag ska inte bråka jag vet att det bara kommer att bli värre. Hon gör ju aldrig nått fel.

Jag är ju en sån människa som aldrig kan hålla tyst heller. Jag kan ta emot och ge men vissa kan absolut inte ta emot, men de går bra å ge.




Kommentarer
Carolina

Nä, det är så jag tänker också. De få kläder vi köpt är i strl 56 och det kommer nog det mesta vi köper vara. Sen köper jag nog bara några bodys i 50. Byxor och tröjor kan man ju alltid vika upp men bodys kan ju vara rätt bra att ha som inte är för stort. :)

2010-11-14 @ 22:20:18
URL: http://bluppan.blogg.se/
Sandra

Välkommen tillbaka, kul o se att din blogg är öppen igen:)

2011-01-08 @ 12:00:44
URL: http://sandrastoughts.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0