Brrrrrr.....

Nu kommer kylan. När jag gick upp vid 8 var det -4 grader. Trodde inte att de var sant. :( Nu är vi inne i det stadiet där isen på bilen nästan är omöjlig att få bort. Hatar att skrapa bilen. På ett vis är de bra när de är kallare för då blir de ingen jobbig is:)

Nu är de svårt oxå å veta hur man ska klä barnen. Oftast blir de ju varmare på dagen. W fick ha sin vinterjacka och fleece/regn byxorna idag och vinterkängor. Nästa vecka är det nog overall som gäller och tjocka vantar. Så han inte ska behöva frysa.

Annars händer väl det gamla vanliga. Plocka, plocka, fixa köket och städa. En vardagsrutin för fröken Eriksson. Petter är duktig på att lämna saker.
Han tycker väl att jag ska ha nått att göra på dagarna...

Fick denna igår. Och vi kollade på den. Älskar. Började nästan gråta när de dansar och i slutet av filmen. Men jag har blivit så känslig. Jag får tom tårar av biggestloser (Amerikanska). Har svag för folk som återförenas.

Puss


Kommentarer
Angelica

Åh jag älskar disneyfilmer!!

Den här ska jag oxå köpa sen!

2010-10-23 @ 10:08:42
URL: http://partyoffive.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0