Godmorgon

Vi har nyss klivit ur sängen. Skönt. Galen, har inge kaffe hemma. Började försöka igår att W ska sova i sin säng. Gick väl inte så bra. Han vaknar å vaknar..Har börjar bli för stor å ligga i våran. Sen ska han ligga nästan på mig så han trycker ut mig så på morgon när ja vaknar har ja jätte ont i nacken eftersom ja får ligga jätte konstigt. Nu är de slut han måste lära sig. Hans säng står ju knappt 1 meter ifrån våran. Han är ju så gosig förstår han att han vill ha närhet. Det är ju så mysigt hos mamma å pappa. Får se hur det går i natt.

Puss


Kommentarer
Jannica

Går det inte att han somnar i eran säng och att ni lyfter över honom till hans när han har somnat riktigt? Så gjorde vi med Lily .. Man får hålla på ett tag-dom säger ju att det tar ca 3 v. att bli av med en vana :)

2010-10-17 @ 11:19:06
Carolina

Det är riktigt spännande. Hoppas verkligen att den lille vill visa sig så jag kan få stilla min nyfikenhet. Jag tror, som nästan alla andra också gör, att det är en liten pojke. Men i natt drömde jag om en flicka. Ska bli kul att se vad det är. :)



Ja, det verkar som om min bebis är likadan. Det är alltid när jag är lugn som jag känner den, speciellt på kvällarna. :) Sååå mysigt. Längtar till det känns/syns utanpå också så att Jimmy också får vara med om det. :)

2010-10-17 @ 19:02:54
URL: http://bluppan.blogg.se/
Angelica

Åh, jag skulle bli knäpp och ha Liam i våran säng hela tiden :)

Han (och nu Ella) sov bredvid mig när jag ammade honom på nätterna, tills han va ca 6 månader sen fick han sova i sin säng :)

Han började sova i eget rum när han va runt ett år! Iofs så är han en sån där som far runt i sängen när han sover...livsfarligt att ligga bredvid honom! Ha ha:)

2010-10-18 @ 09:58:00
URL: http://partyoffive.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0