Hemma

Var nere och testade synen. Den hade försämrats och det trodde jag att den hade oxå. Så nu har jag varit hemma hos mamma å kopierat pappret och beställt hem 6 par glasögon för test. Lägger ut bilder sen hur jag ser ut så får ni tycka:) Vet inte hur lång tid de tar innan jag får hem dem.
Men glasögon behövs och de verkar vara populärt med jätte stora nu. Jag vill ju ha så man knappt ser bågarna. Beställde hem ett par stora iaf få se hur jag ser ut:)

Väntar på posten för kanske får skönheten och odjuret idag:) Nu ska vi leka lite ja å W sen ska jag passa på och städa lite meddans han leker med sjörövasfabbe:)


De är så kallt ute å de blåser rakt igenom så inge kort blir de ute idag:( trist!!!

Ha en bra eftermiddag

Puss



Kommentarer
Sandra

Du kommer säkert att se bra ut i dina nya brillor:)

Appropå Skönheten & odjuret som är en av mina favoritdisneyfilmer så har jag kommit över 2 biljetter till premiären av musikalen som Emil Sigfridsson sätter upp i Kristianstad. Det är på min sambos fördelsedag så hopaps han blir glad, det är ju en hemlis förstås. Passa på o boka om ni vet att ni ska ner till våren! Lite kultur och sång förgyller själen:)

2010-10-20 @ 16:54:30
URL: http://sandrastoughts.blogspot.com
Carolina

Dom kommer nog ganska snabbt tror jag. Kommer ihåg att dom var väldigt snabba med sina leveranser. :)



Åh, skönheten o odjuret. Den vill jag också ha och om jag inte skaffar den innan jul så får det banne mig bli en julklapp till mig själv. haha..

2010-10-20 @ 17:55:36
URL: http://bluppan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0