Julen

Satt nyss och tänkte på julen. Mysigt. Längtar tills man får pynta, sätta upp julgardiner och ljusstakar. När granen kommer upp:) Längtar mest hur W kommer att reagera på tomten för han har sagt att han inte är rädd denna gången. Vi skrev ju önskelista för några dagar sen. Han fick säga sj vad han ville ha. Och när de är så små så uppsakttas ofta smågrejer. Han bryr sig ju inte vad saker kostar. Ska börja köpa julklappar när pengarna kommer i nov. Vill inte vara ute i sista sekunden och inhandla de sista. När W fyllde var jag ju klar med allt 1 månad innan och de var så himla skönt.

Denna julen blir hemma hos oss med både våran släkt och Petters. Massor med folk. Kul. men de är bara W som är barn. Så oftast blir de ju massa klappar till honom. Jag känner att jag behöver inte ha någonting, bara W får. Och så brukar de vara, jag är glad om han är glad:)

Sitter och funderar på vad man ska köpa. Hmmm... Vad ska man köpa till Petter? Till mamma å pappa som har allt? Mormor? Svärmor? Ja de får man fundera på. Har ni nått förslag? Ni kanske oxå börjat tänka på julklappar? har ni många att köpa till?

Pussar


Kommentarer
Angelica

Jag och Maja satt och pratade om julen vid frukosten imorse! :)

Så himla mysigt ska det blir...

Har alltid gillar julen men det är ännu mer speciellt nu när man har barn! För julen är verkligen barnens högtid!



Ska oxå börja inhandla lite klappar vid lön...:)

2010-10-18 @ 14:02:19
URL: http://partyoffive.blogg.se/
Sandra

Jag längtar oxå till julen. Ser fram emot att pynta och sätta upp alla julsaker. Fint barndop ni var på, kikade på bilderna. Hoppas ni har det bra där uppe i Heby!

Kram

2010-10-18 @ 16:26:16
URL: http://sandrastoughts.blogspot.com
Katta

mmm, snart är det jul :-) I Love it. Hade några brudar bakom mig på bussen idag som pratade julklappar, julmat, pepparkakshusbyggen och annat mysigt så jag blev jätte längtig. Jag har börjat köpa några klappar också, har ganska många att köpa till så det gäller att börja i tid ;-). Ha det så bra!

2010-10-18 @ 20:22:53
Martinrachel

Really great site man!!

2011-11-03 @ 11:29:16
URL: http://martinrachel.blogmakale.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0