Lite uppdatering

W har sovit i sin säng hela natten!!!!! WOW. Jag ställde hans säng inmot min. För de är slut att han sover i våran säng. Han vill ju ha närhet så ja har legat med armen hos honom hela natten. Bara han känner att jag är där så har de gått jätte bra. Å jag har inte ont i kroppen idag. När han har sovit såhär några nätter nu så ska jag ställa hans säng där den stod innan få se hur det går.

Idag ska vi ner på 3års kontroll. testa talet och lite annat. W kommer väl prata sönder bvc sköterskan.

Nu ska jag gå in å betala lite räkningar. De är alltid lika kul. NOT!

Puss


Kommentarer
Jannica

Se där va bra-smart! Du får flytta den några cm för varje kväll,så kanske han inte märker nåt :)



3-års kontrollen lär ju knappast bli nåt problem för mr.W. Didde tyckte det va kul-förutom det där med mössan :)

2010-10-25 @ 12:09:40
AnnaaNordin

Det är 4 sovrum, och två vardagsrum ett kök, två toaletter med bubbelbad och ångbastu i ena. både källare och övervåning så det är stort :)

2010-10-26 @ 09:50:12
URL: http://pannys.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0