Nu är det dax

Har varit inne i flera dagar nu och ska gå ner och kolla mina ögon. När jag sitter vid datan får jag as ont i ögonen. Det är värst när jag lånar Petters Iphone. Kan knappt titta efter det. Å de känns som att ögonen håller på att sprängas. Har även svårt att se texten på tvn. Jag måste nu boka en tid sen så får jag beställa glasögon på nätet. För i en vanlig butik är ju det så dyrt, vill inte lägga hur mycket som helst på ett par glasögon.

Ska ringa ner nu och boka en tid. Ögonen ska man ju ha hela livet och de är inte så kul att ha ont i huvudet eller känns som ögonen ska sprängas. När jag sitter vid datan måste jag göra uppehåll ibland.

Imorgon klockan 12.00 ska jag vara där. Hon kommer säkert inte fatta hur jag kunnat varit utan glasögon så länge.


Kommentarer
Carolina

Det låter smart. Kollade också min syn hos en optiker, sen bad jag om receptet och beställde billiga och snygga bågar på nätet. Man kommer undan så mycket billigare. Går ju för tusan inte att köpa ett par glasögon för 6000 bara sådär liksom. Hutlöst.



Ja, antagligen kommer magen explodera över en natt. haha..

2010-10-19 @ 12:22:57
URL: http://bluppan.blogg.se/
Carolina

Nä, dom brydde sig inte. Man har full rätt till sitt eget recept. Så skulle dom bli sur så är de bara att ignorera. ;) Mina gick på 400-500 på favoptic har jag för mig. Längesen nu. haha

2010-10-19 @ 13:23:32
URL: http://bluppan.blogg.se/
Carolina

Jag har varit nöjd med dom jag också! :)

2010-10-19 @ 13:36:38
URL: http://bluppan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FAMILY is what happens when two people fall in LOVE <3 <3 <3

Vad som än händer och hur du än mår så vakar din skyddsängel precis ovanför

RSS 2.0